سفارش انجام پروژه در سایت کافه پروژه

در زیر میخواهیم نحوه سفارش پروژه در سایت کافه پروژه را برایتان شرح دهیم.سفارش انجام یک پروژه خود نیاز به اندکی دانش دارد تا بتوان در بهترین و سریعترین شرایط خروجی لازم را دریافت نمود.

سفارش انجام پروژه :

اگر پروژه ای دارید که میخواهید آن را به یک شخص متخصص و حرفه ای با قیمتی مناسب واگذار کنید می توانید روی مجریان و فریلنسرهای سایت کافه پروژه حساب کنید.کافه پروژه با داشتن صدها مجری متخصص در حوزه های مختلف آماده انجام هرگونه پروژه با هر سطحی می باشد.

سفارش انجام پروژه در کافه پروژه

کافه پروژه در چه رشته ها و حوزه هایی پروژه انجام می دهد؟

سایت کافه پروژه در همه رشته های دانشگاهی مجری دارد و پروژه انجام می دهد.از جمله انجام پروژه مهندسی برق ، انجام پروژه مهندسی عمران ، انجام پروژه مهندسی کامپیوتر ، انجام پروژه مهندسی پزشکی ، انجام پروژه مهندسی صنایع ، انجام پروژه مهندسی مواد و سایر رشته های مهندسی و همچنین رشته های مرتبط با علوم انسانی از جمله انجام پروژه ادبیات ، انجام پروژه حسابداری ، انجام پروژه مدیریت ، انجام پروژه فلسفه ، انجام پروژه حقوق ، الهیات و …و سایر رشته ها .

کافه پروژه در حوزه نرم افزارهای مختلف در هر زمینه ای مانند نرم افزارهای آماری همچون انجام پروژه اکسل ، انجام پروژه اکسس ، انجام پروژه msp ، انجام پروژه spss ، انجام پروژه ایویوز ، انجام پروژه ncss انجام پروژه استاتا ، انجام پروژه اکسپرت چویس و …

و نرم افزارهای طراحی گرافیکی مانند انجام پروژه فتوشاپ ، انجام پروژه کورل ، انجام پروژه مایا ، انجام پروژه موشن گرافیک ، انجام پروژه ایلاستریتور ، انجام پروژه انیمیشن و …

و نرم افزارهای مهندسی برق مانند انجام پروژه hspice ، انجام پروژه pspice و، انجام پروژه ADS ، انجام پروژه پروتئوس ، انجام پروژه AVR ، انجام پروژه آزدوینو ، انجام پروژه vhdl ، انجام پروژه اتوکد الکتریکال ، انجام پروژه plc ، انجام پروژه eplan ، انجام پروژه آلتیوم دیزاینر ، انجام پروژه دیگسایلنت ، انجام پروژه Etaps ، انجام پروژه psim ، انجام پروژه مث کد ، انجام پروژه pscad ، انجام پروژه لب ویو ، انجام پروژه سیلواکو ، انجام پروژه orcad ، انجام پروژه کامسول ، انجام پروژه کیدنس ، انجام پروژه گمز ، انجام پروژه لومریکال ، انجام پروژه hfss ، انجام پروژه مولتی سیم ، انجام پروژه PowerWorld ،انجام پروژه هومر ،انجام پروژه EKTS ، انجام پروژه cst و …

و نرم افزارهای مهندسی مکانیک مانند انجام پروژه انسیس ، انجام پروژه فلوئنت ، انجام پروژه مکسول ، انجام پروژه سالیدورک ، انجام پروژه کتیا ، انجام پروژه اتودسک اینورتر ، انجام پروژه کریر ، انجام پروژه آدامز ، انجام پروژه دیزاین بیلدر ، انجام پروژه FLOW-3D ، انجام پروژه ROSA ، انجام پروژه انسیس ورک ، انجام پروژه EES ، انجام پروژه آباکوس ،انجام پروژه ترنسیس و …  فعال بوده و آماده انجام پروژه های مختلف است.

کار بر روی زبان های برنامه نویسی مختلف همچون انجام پروژه پایتون و انجام پروژه متلب و سفارش طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن موبایلی و شبیه سازی مقالات گوناگون از جمله پروژه های دیگریست که که توسط فریلنسرهای کافه پروژه قابل انجام است.

مزایای سفارش پروژه در کافه پروژه در چیست؟

سایتهای زیادی برای سفارش پروژه وجود دارد که هر کدام مزایایی برای کارفرمایان خود فراهم کرده اند.

حال میخواهیم در رابطه با مزایای سفارش پروژه در سایت کافه پروژه با شما صحبت کنیم.

۱-ثبت سفارش پروژه بصورت رایگان :

در سایت کافه پروژه شما می توانید بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنید بصورت رایگان پروژه های خود را ثبت نمایید و منتظر دریافت پیشنهادات مجریان متخصص در حوزه پروژه تعریف شده باشید.

۲-پشتیبانی سریع و آنلاین :

هر کارفرمایی انتظار دارد تا سایت ارائه دهنده خدمات پروژه درصورت نیاز سریعا پاسخگو باشد زیرا پاسخگویی سریع باعث دلگرمی مشتری گردیده و احتمال موفقیت پروژه را بالا می برد.

۳-دسترسی سریع به مجری (فریلنسر) پروژه :

یکی از درخواست های سفارش دهنده های پروژه این است که بتوانند با مجری کار یا فریلنسر در ارتباط باشند.این مورد در اغلب سایتها ممنوع بوده و ممکن نیست.اما در سایت کافه پروژه این امکان برای شما فراهم شده و شما میتوانید با مجری مستقیما صحبت کنید تا به توافق برسید.همچنین امکان ارسال پیامک فوری نیز برای مجری یا کارفرما فراهم بوده تا سریعتر با هم ارتباط برقرار کنند.

۴-استخدام مجری (فریلنسر) :

امکان ارتباط و چت مستقیم با مجری بسیار کارآمد است اما گاهی نیاز است که این ارتباط تلفنی و یا حتی حضوری باشد.کافه پروژه این امکان را با داشتن گزینه استخدام مجری برایتان فراهم کرده و شما با پرداخت مبلغی بسیار مناسب امکان ارسال اطلاعات تماس را خواهید داشت.

 

۵پرداخت امن :

زیاد شدن سایتهای کلاهبرداری باعث شده که کارفرمایان نتوانند با خیال راحت پروژه خود را سفارش دهند.کافه پروژه با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و ثبت شده در ستاد ساماندهی سایتهای اینترنتی میتواند این اطمینان را به شما بدهد که تا زمانی که کارفرما از پروژه دریافت شده رضایت نداشته باشد و کار به درستی انجام شده باشد هزینه به مجری داده نخواهد شد.

۶-امکان ثبت پروژه فوری :

کافه پروژه با توجه با ماهیت فریلنسری خود این امکان را به شما می دهد که پروژه خود را برای مجریان سایت جذابتر کنید.مثلا میتوانید پروژه خود را با برچسب پروژه فوری منتشر کنید که با برچسب فوری مجری ها مطلع می شوند که زمان شما کم است، پس سریع تر پیشنهاد ثبت می کنند همچنین حداکثر ۳ روز در فهرست درخواست های باز باقی می ماند. ضمنا یک برچسب فوری بر روی این درخواست درج می‌شود.این نوع پروژه ها غالبا تمرینات کلاسی و دانشجویی هستند که در قالب سفارش تمرین می توانید آنها را به مجریان سایت بسپارید.

۷-ثبت پروژه ویژه :

گزینه دیگر کافه پروژه برای پروژه های شما ویژه کردن پروژه است .با انتخاب این گزینه درخواست شما به صورت ویژه تر و شاخص تر در فهرست درخواست ها دیده می شود و نظر مجریان بیش از پیش معطوف درخواست شما خواهد شد.

۸-سرویس کافه پلاس :

انتخاب دیگر شما در زمان ایجاد پروژه گزینه کافه پلاس است .اگر یک پروژه بزرگ دارید و می خواهید کار خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید کافه پروژه این گزینه را به شما پیشنهاد می دهد.زیرا فقط مجریانی می بینند که سایت تعیین کرده باشد.این پروژه ها را خود سایت برعهده گرفته و انجام می دهد.

۹-مخفی کردن پروژه از دید گوگل :

مورد بعدی مخفی کردن پروژه از دید گوگل می باشد.در این نوع پروژه فقط کاربران سایت میتوانند پروژه شما را ببینند و در سرچ گوگل قابل ردیابی و پیداشدن نیست.

 

تعیین قیمت پروژه در کافه پروژه چگونه انجام می شود؟

سایت کافه پروژه یک سایت فریلنسینگ است.ماهیت چنین سایتی رقابتی بودن قیمت های پیشنهادی برای انجام پروژه است.در کافه پروژه شما میتوانید در بین ده ها مورد پیشنهاد قیمت با توجه به رزومه پیشنهاد دهنده گان بهترین قیمت را انتخاب کنید و پروژه را به مجری مدنظر بسپارید.پس مطمئن باشید که مناسبترین قیمت را از کافه پروژه به نسبت مراکز دیگر دریافت خواهد کرد.

زمان انجام پروژه چطور تعیین می شود؟

زمان انجام پروژه توسط خود کارفرما تعیین می شود.این به این معناست که در زمان ثبت پروژه شما زمان را تعیین میکنید و مجری اگر نیاز به زمان بیشتری داشته باشد با شما در میان میگذارد.این بدان معنیست که زمان پروژه بصورت توافقی بین مجری و کارفرما مشخص می گردد.

کیفیت پروژه تحویلی به چه صورت خواهد بود؟

اگر پروژه خود را به یک مجری با رزومه و با تجربه بسپارید قطعا کیفیت انجام کار تا حد زیادی مطمئن تر خواهد شد.قبل از سفارش پروژه باید سعی کنید با مجری صحبت کنید تا نیازهای شما را خوب درک کند.مجری خود را آگاهانه انتخاب نمایید و پروژه های قبلی او را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در رابطه با موضوع شما کاملا مسلط است.اگر پروژه تحویل داده شده به هر نحوی کیفیت لازم را نداشته باشد هزینه به کارفرما عودت داده خواهد شد.کیفیت پروژه بسیار برای کافه پروژه با اهمیت است زیرا رابطه مستقیم با رضایت کارفرما دارد.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام به پشتیانی سایت مراجعه نمایید تا کمکتان کنیم.