استخدام فریلنسر آردوینو (Arduino)

همکاری در انجام پروژه های آردوینو با قیمت توافقی
امکان ارتباط مستقیم با کارفرمای پروژه آردوینو در سیستم گفتگوی کافه پروژه
  • دسترسی و ارتباط با صد ها کارفرمای آردوینو
  • امکان ساخت رزومه و قرار دادن نمونه کار در سایت برای مشاهده مشتریان
  • پرداخت هزینه پروژه به فریلنسر آردوینو پس از انجام پروژه و رضایت کارفرما
مشاهده لیست پروژه های آردوینو

سایت کافه پروژه برای تکمیل برنامه نویسان ، محققین و فریلنسرهای خود در جهت انجام پروژه های کارفرمایان عزیز از متخصصان محترم آردوینو دعوت به همکاری می کند.این همکاری بصورت فریلنسری (دورکاری) خواهد بود و کافه پروژه تضمین کننده پرداخت هزینه پروژه ها درصورت صحت آن به مجریان Arduino می باشد.بسیاری از مشتریان و کارفرمایان کافه پروژه به دنبال استخدام مجری دورکار آردوینو (Arduino) بصورت موقت یا دائم هستند که ما این پلتفرم را برای ارتباط کارفرما و متخصص آردوینو فراهم نموده ایم.

مراحل قبول سفارش پروژه های آردوینو توسط فریلنسرها

ثبت نام و مشاهده پروژه ها

ثبت نام و مشاهده پروژه ها

ارائه پیشنهاد و گفتگو برای پروژه ها با کارفرما

ارائه پیشنهاد و گفتگو برای پروژه ها با کارفرما

پذیرش پیشنهاد قیمت و گرفتن پروژه

تحویل پروژه و دریافت دستمزد

سوالات متداول فریلنسرهای آردوینو :

برای گرفتن پروژه آردوینو و فعالیت در کافه پروژه چه کار باید انجام دهم؟

برای دریافت پروژه آردوینو باید ابتدا در سایت ثبت نام نمایید و مشخصات کاربری خود را کامل کنید.سپس بیوگرافی ، مهارت های کاری ، نمونه کارها ، سوابق کاری ، سوابق تحصیلی و دستاوردها و جوایزها(درصورت دارا بودن) خود را بنویسید.

چگونه یک رزومه قوی بعنوان یک متخصص آردوینو برای خود در کافه پروژه بنویسم؟

داشتن یک متن رزومه خوب در سایت قطعا باعث توجه بیشتر و جذب کارفرمایان برای برون سپاری پروژه های آردوینو نسبت به شما می گردد.پس سعی کنید یک رزومه صادقانه و قوی برای خود بنویسید تا از طریق آن بتوانید اعتماد مشتریان آردوینو را بدست آورید.اگر میخواهید در این رابطه جزئیات بیشتری بدانید بهتر است صفحه چگونه رزومه و پروفایل خود را در کافه پروژه تکمیل کنم؟ را مطالعه نمایید.

چطور میتوانم پروژه های مرتبط با آردوینو (Arduino) را ببینم؟

بعداز ثبت نام در پنل کاربری تان بخشی به نام فهرست همه پروژه ها وجود دارد که در آن همه پروژه ها با همه مهارت ها قابل مشاهده است.اگر شما بخواهید فقط پروژه های مرتبط با آردوینو را مشاهده کنید باید در قسمت جستجو در باکس مربوط به مهارت ، کلمه آردوینو  (به فارسی یا انگلیسی) را جستجو نمایید.در این صورت فقط پروژه های Arduino به شما نمایش داده می شوند.

چطور شانس خود را برای گرفتن پروژه ها بعنوان یک فریلنسر آردوینو بالا ببرم؟

در ابتدا باید یک رزومه خوب برای خود در سایت بنویسید و نمونه کارهای خوب آردوینو در سایت قرار دهید.همچنین قیمتی مناسب و حتی الامکان پایینتر از قیمت واقعی پروژه به کارفرما پیشنهاد دهید.زیرا شما نیاز به ساختن یک رزومه قوی در سایت دارید تا بتوانید بعد از مدتی تعدادی پروژه موفق آردوینو در سایت داشته باشید و بقیه کارفرمایان در آینده با دیدن پروژه های انجام شده شما راحت تر به شما اعتماد میکنند و کار را به شما واگذار مینمایند.علاوه بر قیمت در دسترس بودن و پاسخ دهی سریع به کارفرما میتواند ایشان را مجاب کند که شما یک فریلنسر با نظم و پاسخگو هستید.پس سعی کنید پیامها را به سرعت چک کرده و جواب دهید.

چطور یک قیمت مناسب و عالی برای یک پروژه آردوینو پیشنهاد دهم؟

برای ارسال پیشنهاد قیمت برای پروژه های آردوینو باید تجربه انجام پروژه های دانشجویی و تجاری را تا حدی داشته باشید تا با قیمت پروژه های آردوینو بصورت فریلنسری آشنا باشید.اما اگر تجربه کافی در این حوزه را ندارید بهتر از از صفحه نحوه ارسال یک پیشنهاد قیمت مناسب برای انجام پروژه ها را مطالعه نمایید.

بعنوان یک فریلنسر آردوینو چطور برای پروژه ها میتوانم پیشنهاد قیمت ثبت کنم؟

اگر یک پروژه آردوینو را بررسی کردید و میدانید که در حوزه توان و مهارت شما است میتوانید برای آن پیشنهاد قیمت ارسال کرده و با کارفرمای آن گفتگو نمایید.برای این منظور میتوانید از صفحه چگونه برای پروژه ها پیشنهاد قیمت ارسال کنم را مطالعه نمایید.

ضمانت اجرا چیست و چه تاثیری در گرفتن پروژه های آردوینو دارد؟

ضمانت اجرای پروژه در کافه پروژه نوعی دادن اطمینان به کارفرما برای تضمین کردن انجام یک پروژه در زمان مقرر می باشد.معنی ضمانت اجرا این است که شما بعنوان فریلنسر آردوینو بخشی از مبلغ توافق شده برای پروژه را به منظور اطمینان دادن به کارفرما در سایت گروگذاری میکنید.این مبلغ تا پایان انجام پروژه در گرو سایت میماند و بعداز تحویل کار رو رضایت کارفرما به حساب کاربری فریلنسر Arduino بر میگردد.این مبلغ درصورت عدم انجام پروژه به حساب فریلنسر برگشت داده نمی شود.خب همین که شما چنین چیزی را قبول کنید یک اطمینان خاطری را به کارفرما برای اعتماد به شما برای انجام پروژه اش می دهد و راحت تر کار را به شما واگذار می کند.

اگر اختلافی بین فریلنسر آردوینو و کارفرما بوجود بیاید تکلیف چیست؟

ممکن از در برخی پروژه ها اختلافاتی بر سر پروژه ها حادث شود که طبیعیست.اگر در پروژه ای کارفرما مدعی شود که کار به درستی انجام نشده و همچنین مجری آردوینو نیز مدعی تحویل درست پروژه شود دو طرف میتوانند درخواست حل اختلاف را در سایت برای آن پروژه ثبت نمایند و ادله خود را در آنجا بیان کنند.در این صورت پروژه توسط یک کارشناس آردوینو بررسی و داوری می گردد.هر حکمی که این کارشناس برای پروژه مورد اختلاف صادر کند طبق قوانین سایت باید مورد پذیرش دو طرف قرار گیرد.

پنل های مختلف کاربری برای فریلنسرهای آردوینو چه تفاوتی با هم دارند؟

در سایت ما چند پلن کاربری برای فریلنسرها وجود دارد که هر کدام امکانات متفاوتی را نسب به دیگر سطوح دارند و هزینه آنها نیز متفاوت است :

در حال حاضر، کافه پروژه ۴ پلن مختلف برای فریلنسرها برای انجام پروژه و فعالیت در سایت بعنوان مجری ارائه می‌دهد:

پلن رایگان

این پلن برای فریلنسرهایی که به تازگی کار خود را در کافه پروژه آغاز کرده‌اند، مناسب است. در این پلن، امکان ارسال پیشنهاد نامحدود، انجام حداکثر یک پروژه به طور همزمان و ثبت ۳ نمونه کار در رزومه وجود دارد.

پلن برنزی

این پلن برای فریلنسرهایی که به دنبال دریافت پروژه‌های بیشتر هستند، مناسب است. در این پلن، امکان انجام حداکثر ۳ پروژه همزمان، ارسال پیشنهاد نامحدود و ثبت ۶ نمونه کار در رزومه وجود دارد.

پلن نقره‌ای

این پلن برای فریلنسرهایی که به دنبال دریافت پروژه‌های بزرگ‌تر و پردرآمدتر هستند، مناسب است. در این پلن، امکان انجام حداکثر ۸ پروژه همزمان، ارسال پیشنهاد نامحدود و ثبت ۹ نمونه کار در رزومه وجود دارد.

پلن طلایی

این پلن برای فریلنسرهایی که به دنبال ارتقای سطح کار خود و دریافت بهترین پروژه‌ها هستند، مناسب است. در این پلن انجام نامحدود پروژه همزمان، ارسال پیشنهاد نامحدود ثبت تعداد نامحدود نمونه کار در رزومه وجود دارد.

برای خرید پلن کاربری مناسب خود برای انجام پروژه های آردوینو میتوانید از صفحه راهنمای خرید پلن کاربری کافه پروژه دیدن نمایید.

نحوه فعالیت ، پرداخت ها و واریزی ها برای فریلنسرهای خارج از کشور چگونه است؟

اگر شما در خارج از کشور زندگی میکنید میتوانید در سایت ثبت نام کرده و بعنوان فریلنسر آردوینو فعالیت کنید.نحوه پرداخت ها و واریزیها برای کاربران خارج از کشور از طریق واریز با رمز ارزها و صرافی های معتبر قابل انجام است که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه نحوه پرداخت هزینه پروژه برای کاربران خارج از کشور (ایران) در کافه پروژه مراجعه نمایید.

استخدام مجری دورکار آردوینو (Arduino): 

آردوینو چیزی نیست جز یک برد میکروکنترلر ساده که معمولاً در پروژه‌های مهندسی که نیاز به اتوماتیک کردن چیزی وجود دارد، استفاده می‌شود.شما می توانید سنسورها را با این برد متصل کنید، می توانید موتورها را با این برد به حرکت درآورید، می توانید سوئیچ ها را به آن وصل کنید و غیره.

سایت کافه پروژه برای تکمیل برنامه نویسان و فریلنسرهای خود در جهت انجام پروژه های کارفرمایان عزیز از متخصصان محترم آردوینو دعوت به همکاری می کند.این همکاری بصورت فریلنسری (دورکاری) خواهد بود و کافه پروژه تضمین کننده پرداخت هزینه پروژه ها درصورت صحت آن به مجریان Arduino می باشد.

فریلنسر یا دورکار آردوینو چه کسی است؟

فریلنسر یا دورکار آردوینو به شخصی گفته می شود که در برنامه نویسی Arduino مهارت دارد و می تواند بدون حضور فیزیکی در محلی خاص پروژه های موردنیاز کارفرمایان را در منزل یا هرجایی انجام دهد.

مزایای فریلنسر بودن :

انجام پروژه در زمان مشخص شده
کسب درآمد مستقل و نداشتن رئیس
انجام پروژه های کوچک و متوسط و بزرگ با توجه به وقت آزادی که یک فریلنسر میتواند برای انجام پروژه ها اختصاص دهد.

برون سپاری پروژه آردوینو :

اگر شخصی پروژه آردوینو داشته باشد و بخواهد آن را به شخص یا شرکت دیگری واگذار کند معنی آن برون سپاری پروژه است.در این شرایط افرادی متخصص به نام فریلنسر یا مجری کار آن شخص (کارفرما) را بعهده می گیرند یا قیمتی مناسب و بدون حضور فیزیکی و بصورت دورکار پروژه را به سرانجام میرسانند و به کارفرما تحویل می دهد و هزینه آن را نیز دریافت می کنند.

درخواست همکاری برای انجام پروژه های آردوینو :

سایت کافه پروژه از شما عزیزانی که در زمینه برنامه نویسی Arduino مهارت دارید دعوت به همکاری می کند.کافه پروژه این تضمین را به شما می دهد که اگر در سایت عضو شوید و بصورت جدی فعالیت خود را شروع کنید و قیمت ها مناسبی ارائه دهید قطعا پروژه های زیادی را دریافت خواهید کرد و می توانید کسب درآمد داشته باشید.

بعداز انجام پروژه تضمین اخذ هزینه و پرداخت آن به شما فریلنسر محترم برنامه نویسی آردوینو توسط کافه پروژه انجام می شود و به هیچ عنوان نگران دریافت حق الزحمه خود نباشید.

همکاری در انجام پروژه دورکاری آردوینو

استخدام فریلنسر آردوینو یا دورکار آردوینو در سایت فریلنسینگ کافه پروژه:

سایت کافه پروژه با فراهم کردن محیط و پلاتفرمی حرفه ای و بسیار کاربرپسند آماده همکاری با متخصصین آردوینو می باشد.اگر مهارت انجام پروژه با آردوینو را دارید و می توانید انجام پروژه مهندسی برق ، انجام پروژه الکترونیک  ، انجام پروژه طراحی مدارات pcb ، انجام پروژه طراحی مدارهای واسط ، انجام پروژه مدار الکتریکی ، انجام پروژه مدار منطقی ، انجام پروژه مدارها و سیستم های مجتمع CMOS و … را با این نرم افزار به عهده بگیرید همین حالا ثبت نام کنید و بعنوان فریلنسر آردوینو شروع به فعالیت و کسب درآمد نمایید.

چگونه میتوانم در کافه پروژه یک فریلنسر آردوینو باشم و کسب درآمد کنم؟

شما متخصصین Arduino می توانید با ثبت نام در کافه پروژه و ثبت رزومه خود شروع به کار کنید.بعداز آن برای پروژه هایی با تخصص خود که توسط کارفرمایان مختلف ثبت می شود پیشنهاد قیمت ثبت کنید.بعداز انجام پروژه نیز هزینه آن از سایت دریافت نمایید.

 

بعداز انجام پروژه چطور دستمزدم رو دریافت کنم؟

شما در پنل کاربری خود بخشی به نام اطلاعات مالی دارید که میتواندی اطلاعات حساب خود را در آن ثبت کنید. بعداز انجام پروژه هزینه آن به حساب شما در پنل کاربری تان منتقل می شود که میتوانید در همان بخش مالی درخواست واریز وجه به حساب بانکی خودتان نمایید.وجه درخواستی شما حداکثر تا ۴۸ کاری ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.برای دیدن راهنمای تصویری نحوه دریافت دستمزد پروژه ها کلیک کنید.

چگونه آخرین پروژه های ثبت شده در سایت را ببینم؟

شما بعداز ثبت نام در سایت میتوانید رزومه خود را تکمیل نمایید . در سایتی بخشی وجود دارد که لیست پروژه های مرتبط با تخصص تان (Arduino) را به شما نمایش می دهد.البته شما قادر هستید همه پروژه ها با هر تخصصی که هستند را نیز ببینید.کافه پروژه یک پنل کاربری قوی برای شما طراحی کرده است تا علاوه بر مشاهده پروژه ها بتوانید برای آن پیشنهاد ثبت کنید و با کارفرمای خود بصورت آنلاین گفتگو و چت نمایید.

در زیر می توانید آخرین پروژه های سایت را مشاهده کنید:

عضویت در کانال تلگرام پروژه های کافه پروژه :

سایت کافه پروژه برای دسترسی بهتر مجریان و فریلنسرها به پروژه های سایت بدون نیاز به حضور دائمی به پنل سایت ، کانالی را راه اندازی کرده است و همه پروژه ها به محض ثبت شدن در سایت در کانال کافه پروژه نیز قرار می گیرد.فریلنسرهای عزیز میتوانند با دیدن پروژه ها در تلگرام هر کدام را که خواستند برروی لینک پروژه کیلک کرده و به سایت هدایت می شوند و برای آن پروژه پیشنهاد قیمت ثبت می کنند.

با کلیک برروی لینک زیر به عضویت کانال کافه پروژه درآیید :

https://t.me/Cafeprozhecom