دریافت دستمزد پروژه ها با ارز دیجیتال در کافه پروژه

فریلنسری و فعالیت از راه دور امروزه به شدت افزایش یافته و فعالیت‌های دورکاری از استقبال زیادی، چه از جانب کارفرما و چه از جانب فریلنسرها، برخوردار شده است. بالطبع، نوع پرداخت هم در رابطه بین صاحب‌کار و انجام‌دهنده می‌تواند تنوع و شکل‌های مختلفی داشته باشد.

به عنوان مثال یک سفارش‌دهنده کار می‌تواند در ازای دریافت خدمات فریلنسر، مثل تهیه محتوا یا طراحی و یا هر خدمت دیگری، به صورت ریالی هزینه مربوطه را به حساب فریلنسر واریز کند. اما نوع دیگری از تسویه حساب، پرداخت با ارزهای دیجیتال است که امروزه با توجه به مزیت‌های مختلفی که دارد، از جمله پرداخت سریع، به صورت دلاری، سود بالا و همچنین استقبال عمومی خوبی که از این سبک معامله مالی صورت گرفته است، دو طرف یک تبادل تجاری را راغب به انجام این فعالیت می‌کند.

کافه‌ پروژه یکی از همین کارفرمایان است که با دادن پروژه به فریلنسرها و تولیدکنندگان محتوا، تسویه حساب‌های خود را انجام می‌دهد. اما سوالی که برای برخی ممکن است ایجاد شود این نهاد (و سایر نهادهایی که در نقش کارفرما هستند) چگونه با کاربران خارج از کشور، تسویه حساب می‌کنند؟ آیا از حساب پیپال استفاده می‌کنند یا به صورت دلاری یا …؟ پاسخ کارفرمایان مختلف به این سوال، متفاوت است؛ که در ادامه آن را تشریح مینماییم.

فریلنسرهای خارج از کشور چگونه دستمزد خود را دریافت می کنند؟

نوع پرداخت «کافه پروژه» برای فریلنسرهایی که از خارج کشور با این نهاد کار می‌کنند ، به صورت رمزارز و پرداخت دیجیتال است.

این سایت فریلنسینگ، به‌صورت توافقی با کاربرانی که خدمات می‌دهند و در خارج از کشور هستند، هزینه خدمات آن‌ها را به صورت تتر، ترون و… پرداخت می‌کند.

به این معنی که فریلنسری که در خارج از کشور در سایت کافه پروژه مشغول به فعالیت است بعداز انجام پروژه اعتبار وی بصورت ریالی در سایت شارژ میگردد که آن فریلنسر میتواند با ارسال یک تیکت پشتیبانی در سایت ، به اندازه اعتبار ریالی خود به قیمت روز تتر یا ترون دریافت نماید.

کارفرماهای خارج از کشور چگونه هزینه پروژه های درخواستی را واریز (گروگذاری) کنند؟

آن‌چه گذشت مربوط به چگونگی پرداخت برای فریلنسرهای خارج از کشور بود؛ اما ممکن است کارفرما ساکن کشورهای دیگر باشد و قصد سفارش پروژه و شارژ حساب خود در سایت «کافه ‌پروژه» را داشته باشند؛ در این‌صورت باید چه کند؟ کارفرما باید با ارسال تیکت برای پشتیبانی سایت ، درخواست خود را مبنی بر پرداخت هزینه خدمات فریلنسر داخل کشور، اعلام می‌کند؛ سپس، شماره کیف پول ارز دیجیتال سایت به کارفرما اعلام می‌شود و بعد از واریز، رسید آن را به پشتیبانی سایت ارائه می‌کنند؛ بعد از بررسی نهایی رسید و در صورت تایید اصالت آن، اعتبار حساب کارفرما در «کافه پروژه» شارژ می‌شود. نکته حائز اهمیت این است که کارفرما یا انجام‌دهنده کار باید به پشتیبانی سایت، اعلام کنند که درخواست تیکت افزایش اعتبار حساب خود را دارند. بنابراین نوع پرداخت کافه پروژه علاوه بر حالت ریالی، به صورت دیجیتال نیز می‌باشد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت هماهنگی بیشتر به سایت کافه پروژه و پشتیبانی آن مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *