معرفی افزونه های پرکاربرد وردپرس

اگر بخواهیم مالک یک وب‌سایت درست و حسابی باشیم که اصالت را هم نشان بدهد، به افزونه‌های مختلفی نیاز داریم. این ۱۰ افزونه لیست مناسبی برای انجام پروژه های طراحی سایت است، که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. پیشنهاد ما برای سات سایت های حرفه ای و شکیل سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد.انجام طراحی سایت با وردپرس در عین سادگی دارای امکانات افزونه های بسیار مفید و کاربردی است که قطعا از انتخابش پشیمان نخواهید شد.توصیه می‌شود شما هم مطالعه این لیست از افزونه های پر کاربرد را از دست ندهید تا بتوانید از وردپرس به خوبی بهره ببرید.

Akismet

امنیت اولین موردی است که در هر حیطه‌ای اهمیت دارد، اما چه بستری به‌عنوان مهم‌ترین شناخته می‌شود؟ فضای مجازی و سایت‌ها! بیش از ۵ میلیون کاربر فعال از این افزونه در وردپرس استفاده می‌کنند و این نشان می‌دهد چقدر محبوب و کامل است. مهم‌ترین نکته به رایگان‌بودن این افزونه مربوط می‌شود؛ یعنی بدون اینکه هزینه‌ای را صرف خریدن نسخه‌ی پریمیوم کنیم می‌توانیم این افزونه را به مخزن وردپرس بیافزاییم.  این افزونه به شکل کاملا خودکار نظرات را بررسی می‌کند تا سریعا هرزنامه‌ها و اسپم‌ها را از آن‌ها جدا کرده و اجازه ندهد سایت ما در تله بیفتد.

Ithemes secutity

یک بادیگارد رایگان دیگر برای سایت خودمان؛ از آنجایی که کدنویسی کار هرکسی نیست، نمی‌دانیم چگونه اما به‌راحتی خوردن یک لیوان آب حفره‌های امنیتی و آسیب‌زننده را شناسایی می‌کند. این افزونه‌ از قبل نقاط ضعف را معرفی کرده و با روش‌های کاملا رایگان با یک میلیون طرفدار، به مخزن اضافه شده و ایمن سازی کامل را برای سایت به وجود می‌آورد.

Broken link checker

باز هم یک افزونه پرکاربرد برای امنیت؛ این محافظ دائما در حال گشت‌وگذار برای پیوندها و لینک‌های خراب داخلی و خارجی در سایت است. مهم نیست در نظرات باشد یا پیوندهایی که در مطالبمان از آنها استفاده کرده‌ایم، از ویرایش دستی لینک‌ها هم جلوگیری می‌کند. همین ویژگی‌ها باعث شده تا ۷۰۰ هزار نفر این افزونه‌ پرکاربرد را در مخزن وردپرس خود استفاده کنند.

Jet pack

۵ میلیون نفر در جهان این افزونه پرکاربرد را در مخزن وردپرس خود قرار داده‌اند. آنها قطعا خوب فهمیده‌اند که این افزونه کنترل کامل سایت را به دست می‌گیرد و در بالابردن امنیت هم نیز کمک می‌کند. من هم اگر سایتی داشته باشم قطعا از این افزونه استفاده خواهم کرد، حتی ادعا می‌کنم که اولین افزونه‌ای که از آن بهره می‌برم همین خواهد بود. مدیریت ترافیک سایت را برعهده می‌گیرد، تصاویر را کاملا خودکار و داوطلبانه بهینه‌سازی می‌کند و ازهمه مهم‌تر، مداوم آپدیت می‌شود. پس تعلل نکنید!

Raffle press

۱۰ هزار نفر این افزونه را پرکاربرد داشته‌اند؛ حق با آنهاست چون کاربران در بدو ورود مجبورند با ایمیل وارد شوند و این مورد چندین مزیت مهم دار.، یکی از آنها حاضر‌بودن همیشگی چک لیست ترافیک سایت است؛ با این روش به خوبی می‌توان بازاریابی هم کرد و با یک تیر چند نشان را هدف قرار داد.چگونگی نصب پلاگین در وردپرس

Updraft plus

این افزونه پرکاربرد در وردپرس که هم اشتراک رایگان و هم پریمیوم دارد، پشتیبان‌گیری دائمی را برای سایت انجام می‌دهند؛ ۳ میلیون نفر این عقیده را داشته‌اند و این افزونه به خوبی از اطلاعات و کاربری‌های دیگر سایت‌ها پشتیبانی می‌کند.

Duplicator

برای پشتیبانی هیچ‌وقت به یک مورد بسنده نکنید؛ البته یک میلیون نفر در جهان با همین عقیده کار‌های خود را پیش می‌برند! این افزونه هم نسخه‌ی پشتیبان‌گیر بوده و هم امکان اینکه اطلاعات مالی را در امن‌ترین حالت ممکن جابه‌جا و تبادل کند را فراهم کرده است،! این نسخه هم رایگان در دسترس کاربران وردپرس قرار می‌گیرد.

WPML

این پلاگین یا همان افزونه نیز پرکاربرد است، با اینکه نسخه‌ی رایگان ندارد و فقط پریمیوم است باز هم طرفداران زیادی دارد. برای مثال می‌خواهید کاربرهایی که از سایتتان بازدید می‌کنند و فارسی زبان نیستند هم بتوانند از مطالب و خدمات سایت بهره ببرند؛ شدیدا احتیاج به یک مترجم راحت که برای سایت شخصی‌سازی می‌شود آن هم بدون کدنویس، احتیاج دارید. کاربردی‌ترین افزونه همین است!

Learn press

۱۰۰ هزار نفر در وردپرس خود از این افزونه استفاده می‌کنند، چرا؟ چون به راحتی یک کسب‌وکار را راه‌اندازی می‌کنند که در آن دوره‌های آنلاین را به‌آسانی می‌توان فروخت و حتی خیلی آسان جایی برای آن سایت در گوگل باز می‌کند؛ این افزونه کاملا رایگان بدون نیاز به دانلود در مخزن وردپرس قرار گرفته و می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

Woo commerce

قطعا اگر بخواهیم یک سایت برای فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کنیم این اولین گزینه است. می‌توانید کاملا رایگان از این افزونه‌ی فروشگاه‌ساز بهره ببرید تا در میان ۵ میلیون نفر دیگر که با این افزونه کار می‌کنند سایت خود را مدیریت کنید و حتی به تعیین نحوه پرداخت هم بپردازید.این افزونه یک فرشگاه فوق العاده را به شما می دهد که همانند طراحی سایت با اپن کارت بتوانید امکانات زیادی را برای مدیریت محصولات و سفارشات خود داشته باشید.پس از این افزونه در ساخت سایتهای فروشگاهی می توانید بهره مند شوید.

Woo commerce

جمع بندی

در این متن همان‌گونه که در ابتدا اشاره شد، ۱۰ افزونه‌ی پرکاربرد در وردپرس را معرفی کردیم تا بتوانید راحت‌تر با این محیط طراحی سایت کار کنید.این مطلب را درنظر داشته باشید که شما میتوانید ساخت افزونه وردپرسی را خودتان نیز در صورت داشتن مهارت برنامه نویسی انجام دهید.

پرسش و پاسخ

  • آیا وردپرس فیلتر است؟
  • متاسفانه پاسخ این سوال مثبت است، به‌دلیل مسائل بین‌المللی این نرم‌افزار در لیست کشورها، ایران را قرار نداده و باید حتما از یک فیلترشکن استفاده کنید.
  • برای وردپرس پیش‌زمینه‌ای احتیاج داریم؟
  • بله؛ ما برای کار کردن با این نرم‌افزار فقط به کدنویسی احتیاج نداریم ولی قبل از آن به دامنه و هاست که باید قبل از راه‌اندازی سایت آن‌ها را مشخص و خریداری کنید، احتیاج دارید؛ ولی خیالتان راحت باشد که می‌توانید با سیستم‌های خانگی هم از این نرم‌افزار استفاده کنید.

منابع

Mizbanfa.net

Hamyarwp.com

Abzarwp.com

درصورتی که قصد سفارش پروژه در سایت کافه پروژه را دارید می توانید از طریق ثبت نام و ایجاد پروژه اقدام نمایید.صدها متخصص وردپرس منتظر شما هستند تا بهترین قیمت و کیفیت را به شما ارائه دهند.

اگر شما یک فریلنسر و متخصص در حوزه وردپرس هستید نیز می توانید پروژه های سایت را بعداز ثبت نام در بخش فهرست پروژه ها مشاهده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *