استخدام فریلنسر لب ویو (Labview)

استخدام مجری نرم افزار لب ویو (LabView) : 

LabVIEW در اصل مخفف “میز کار مهندسی ابزار مجازی آزمایشگاهی (Laboratory Virtual Instrument Engineering Workbench)” است. این نرم افزار توسط National Instruments (NI) برای کنترل و طراحی پروژه ها طراحی شده است. می‌توانید از آن برای اهداف شبیه‌سازی مورد نظر خود استفاده کنید، همچنین می‌توانید سخت‌افزار پشتیبانی شده را به LabVIEW متصل کنید، جمع‌آوری داده‌ها یکی دیگر از مزایای بزرگ LabView است. علاوه بر این، ما همچنین می توانیم پروژه های اتوماسیون و رباتیک را در LabVIEW طراحی کنیم. قبل از طراحی چنین پروژه هایی، ابتدا نگاهی به مقدمه LabVIEW بیندازیم:

سایت کافه پروژه برای تکمیل برنامه نویسان و فریلنسرهای خود در جهت انجام پروژه های کارفرمایان عزیز از متخصصان محترم لب ویو دعوت به همکاری می کند.این همکاری بصورت فریلنسری (دورکاری) خواهد بود و کافه پروژه تضمین کننده پرداخت هزینه پروژه ها درصورت صحت آن به مجریان Labview می باشد.

فریلنسر یا دورکار لب ویو چه کسی است؟

فریلنسر یا دورکار لب ویو به شخصی گفته می شود که در نرم افزار labview  مهارت دارد و می تواند بدون حضور فیزیکی در محلی خاص پروژه های موردنیاز کارفرمایان را در منزل یا هرجایی انجام دهد.

مزایای فریلنسر بودن :

انجام پروژه در زمان مشخص شده
کسب درآمد مستقل و نداشتن رئیس
انجام پروژه های کوچک و متوسط و بزرگ با توجه به وقت آزادی که یک فریلنسر میتواند برای انجام پروژه ها اختصاص دهد.

برون سپاری پروژه لب ویو :

اگر شخصی پروژه لب ویو داشته باشد و بخواهد آن را به شخص یا شرکت دیگری واگذار کند معنی آن برون سپاری پروژه است.در این شرایط افرادی متخصص به نام فریلنسر یا مجری کار آن شخص (کارفرما) را بعهده می گیرند یا قیمتی مناسب و بدون حضور فیزیکی و بصورت دورکار پروژه را به سرانجام میرسانند و به کارفرما تحویل می دهد و هزینه آن را نیز دریافت می کنند.

درخواست همکاری برای انجام پروژه های لب ویو :

سایت کافه پروژه از شما عزیزانی که در زمینه نرم افزار LabView مهارت دارید دعوت به همکاری می کند.کافه پروژه این تضمین را به شما می دهد که اگر در سایت عضو شوید و بصورت جدی فعالیت خود را شروع کنید و قیمت ها مناسبی ارائه دهید قطعا پروژه های زیادی را دریافت خواهید کرد و می توانید کسب درآمد داشته باشید.

بعداز انجام پروژه تضمین اخذ هزینه و پرداخت آن به شما فریلنسر محترم نرم افزار لب ویو توسط کافه پروژه انجام می شود و به هیچ عنوان نگران دریافت حق الزحمه خود نباشید.

همکاری در انجام پروژه های لب ویواستخدام فریلنسر لب ویو یا دورکار لب ویو در سایت فریلنسینگ کافه پروژه:

سایت کافه پروژه با فراهم کردن محیط و پلاتفرمی حرفه ای و بسیار کاربرپسند آماده همکاری با متخصصین لب ویو می باشد.اگر مهارت انجام پروژه با لب ویو را دارید و می توانید انجام پروژه مهندسی برق ، انجام پروژه الکترونیک  ، انجام پروژه طراحی مدارات pcb ، انجام پروژه طراحی مدارهای واسط ، انجام پروژه مدار الکتریکی ، انجام پروژه مدار منطقی ، انجام پروژه مدارها و سیستم های مجتمع CMOS و … را با این نرم افزار به عهده بگیرید همین حالا ثبت نام کنید و بعنوان فریلنسر لب ویو شروع به فعالیت و کسب درآمد نمایید.

چگونه میتوانم در کافه پروژه یک فریلنسر لب ویو باشم و کسب درآمد کنم؟

شما متخصصین Labview می توانید با ثبت نام در کافه پروژه و ثبت رزومه خود شروع به کار کنید.بعداز آن برای پروژه هایی با تخصص خود که توسط کارفرمایان مختلف ثبت می شود پیشنهاد قیمت ثبت کنید.بعداز انجام پروژه نیز هزینه آن از سایت دریافت نمایید.

 

بعداز انجام پروژه چطور دستمزدم رو دریافت کنم؟

شما در پنل کاربری خود بخشی به نام اطلاعات مالی دارید که میتواندی اطلاعات حساب خود را در آن ثبت کنید. بعداز انجام پروژه هزینه آن به حساب شما در پنل کاربری تان منتقل می شود که میتوانید در همان بخش مالی درخواست واریز وجه به حساب بانکی خودتان نمایید.وجه درخواستی شما حداکثر تا ۴۸ کاری ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.

چطور میتوانم پروژه های مرتبط با Labview را ببینم؟

شما بعداز ثبت نام در سایت میتوانید رزومه خود را تکمیل نمایید . در سایتی بخشی وجود دارد که لیست پروژه های مرتبط با تخصص تان (Labview) را به شما نمایش می دهد.البته شما قادر هستید همه پروژه ها با هر تخصصی که هستند را نیز ببینید.کافه پروژه یک پنل کاربری قوی برای شما طراحی کرده است تا علاوه بر مشاهده پروژه ها بتوانید برای آن پیشنهاد ثبت کنید و با کارفرمای خود بصورت آنلاین گفتگو و چت نمایید.

در زیر می توانید آخرین پروژه های سایت را مشاهده کنید:[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

 

عضویت در کانال تلگرام پروژه های کافه پروژه :

سایت کافه پروژه برای دسترسی بهتر مجریان و فریلنسرها به پروژه های سایت بدون نیاز به حضور دائمی به پنل سایت ، کانالی را راه اندازی کرده است و همه پروژه ها به محض ثبت شدن در سایت در کانال کافه پروژه نیز قرار می گیرد.فریلنسرهای عزیز میتوانند با دیدن پروژه ها در تلگرام هر کدام را که خواستند برروی لینک پروژه کیلک کرده و به سایت هدایت می شوند و برای آن پروژه پیشنهاد قیمت ثبت می کنند.

با کلیک برروی لینک زیر به عضویت کانال کافه پروژه درآیید :

https://t.me/Cafeprozhecom